My heart beats while I’m leaning on your shoulders

graduation day!
Monday, August 28, 2017 | 0 comments








sooo yay! alhamdulillah. along time no see ya olss my friend. hehe.
so today i decided to update mylove dovey bloggers.
yayayy! my entry today is more about my graduation day at usim negeri sembilan.
waaaa.. usim is really a had a nice view and i love theirs decoration and design of buildings there.
actually im not usim student im a excitend student. hehe
so been a long time i was dream to be in universiti i hope soon will come true.

thank you so much to all my friend yang tak pernah lupa banyakk jugak membantu sedikit sebnyak semasa dalam dunia kolej ni.kan. Big thanks to yana yang sentiasa ada. biarlah orang nak pelik kenapa aku berkawan dengan hang bila keadaan tak mengizinkan. janji kita jadi dri kita sendiri. ignore other serius. is gonna works.
janji apa yang kita buat tak menyalahi undang2 atau pun agama. its not harm then is okey. aku tak faham kanap nak rasa jijik or menjenkelkan bila berkawan. i mmg tak kesah serius. ko hodoh ke. annoying ke. ko lonely ke. asalkan  ko jenis bole but kawan then is okey. aku akan tolak ketepi dari pandangan orang lain pandang kau annoying. that me.
alhamdulillah. aku mmg bukan jenis yang suke tunjuk aku sayang korg kawan. tapi percaya jauh disudut hati aku. sayang korang tau.ego boi.
takpee..

and for MR Farhan .. alhamdulillah nyeh2.. 
terima kasih awak .. tapi yang banyak membantu, yang sentiasa ada, yang selalu sayang.. dia nila the one terima kasih awak untuk semuanya.. sepanjang sarah kenal dia ni.. mmg dia banyak bagi semangat deat sarah.. banyak bende sarah belajar daripada dia. banyak bende yang sarah berubah untuk dia serius. aku rasa mesti aku takkan jadi seperti sekrag kalau takd dia, serius weh semua benda yang aku buat kebanyakan nya boley dikatakan semua sebb nak bagi dia bangga degan aku. yeah.. so terima ksih awak.. awak la inpirasi  saya untuk berubah, tapi mmg tak boleh lupada supprise birthday! hahaha.. first seumur hidup. thank you sayang.. i love you..
ehh bru2 ni i was failed jpj test wuaaa! kena ulang ingat bolehla cari kerja. stress wohh..
takpela aku study jela kot. nak exam sejarah laggi ni.