My heart beats while I’m leaning on your shoulders

new story.
Saturday, March 30, 2013 | 0 comments

Haii semuaa you miss me of course!! HA HA HA!

sarah rindu kome , sebab tu lah sarah update blog niee. *sarah gerenti mesti ada typo dalam post nie nanti * kannn??

soo how about your holiday ? school? or new school? new house ? new boyfrind? huh? huh?
sarah feel free to heard your news ~ tell mee. lahh. whatt? don'tla kedetuutt kongsi cerite niee. im not eat youu lahh. what! you want me to tell my story first ? oke2 disebabkan sarah nie tak kedetuutt macam korang sarah ceritee oke.

gini cerite nyee.sarah nk cerite about new school and new BF haha no Bflahh. oke2 gini kat sana baru beberapa hari sarah dah kena cop muke sombong satu senior blok cakap sarah sombong then ada yang kutuk belakang sarah buat dek jee masalahnya disini ada yang cakap dia senyum kat sarah  then sarah jeling apakejadahnyaa broo aku rabun punyee orang nasib ada insurant lagii mulut tuu.