My heart beats while I’m leaning on your shoulders

haii
Monday, February 11, 2013 | 0 comments


haii semua dah raya cina niee dapat lah menjamuu limau 5 kotak yummm2~ hehe btw sarah already at home and already will back to my new school kv manjung~

Fisrt time aku sampai sana malam2 tuu dah kunci loker hilanngg mmgh aku menjeritt tak ingat dunialahh woi! memnbe dormm semua cari kunci aku last2 jumpe , jumpaa kat mana hang paa tauu dekat loker member aku satu lagi aku letak kunci aku dekt bag merah leps tuu di ingat tu bag dia dia simpan kat loker diaa tergelakkkk~~~~~~~~~ kite orang time tuu! adissssss sadis betul hang pa tau takk~ sampai loker aku dah terkopak sebelah tercabut sebelah baru jumpe kunci dah leps tu sarah tukarla loker lainn~ mmg pengalaman yang menyakitkan hatii wohooooo! that all byee muah banyak~