My heart beats while I’m leaning on your shoulders

My life begins,
Wednesday, October 26, 2011 | 0 comments



Heyy, blog, meet you again, today im chetting with someone, name, ?
secret, ntah lahh, aku aku tak tau nak buad apa ,aku layan lahh, AHHA!,
okey, semalam sarah pergi ikut my makk dan ayah kan? then adek aku tanyala , kat ayah aku ,ayah "kita nak pergi mana?" then ayah aku pon cakap nak pergi makan, kejap, sarapan, adeq aku boleh cakap macmnie,"eee ayah nie, tak cukup2 nak makan ker, dah lahh GEMUK" kuarang ajar betoi budak tuu and aku pon mula lah ceramah sikit "tau tak orang yang gemuk tuu la yang besar kan kau, cari makan untuk kau kau senag jer, cakap macmtuu lagi pun nak pergi makan jer, yang nak bising2 kenapa nih" begitu laah omellann yang sedikit ,untuk dikogsi, hihi~

Kesimpulannya, Hormatilah kedua ibubapa anda yang menjaga anda :)