My heart beats while I’m leaning on your shoulders

Still love him?
Friday, March 28, 2014 | 0 comments





haii assalammualaikum.. andd veryy veryy good morning peeps guyss palu-palu holidayyyy amacam best seronok??? hehe enjoyyy la korang ehh seminggu niee.. offcozz dalam hati uall katakann.. eleh2 banyak guitt bleyylaa jalan2! ummpp *menyampah* jelesss kataghoo! hhee. see tajukk tuu.. macam ada papejeekann. hee takdeplaa saje bagi gempakk sooo.. kannsarah ada cakap nak bagi tauu pasai resultt sem 2 pulakk kann? WEEEE WEEEE WEEEE!!!!!! ALHAMDULLILLAHHH!! makk ayahh sarah dapat 3.74!!
sarahh terkejutt sangat naikk sampai macmtuu sekali.. sungguh tak kujangkaaa.. pelik pun adaa. happy sangt sarah time tuu sampaikan.. sarah jerittt satu dewan semua tgok mengalahkan orang dpt 4.00 flat gittuu -.- buatt maluu jee semua tegokk.. sarah ckpp kat aiman "Wehhh hang tipuu aku kannn kann" "yee btoii buat apa nak tipuu hang tgokk laa sendiri" taknkk taknakk  baikk hang ckp btol" "laaa btolllaaa eee maleh aku layan hang" hehe tegokkk sampai macmm tukaan..

THANKS YA ALLAH.

andd my sweetheartt punye pointer pulak dapat 3.43 bolehhhhlaa keep it uppp usaha banyak2 yee sayang awk bolehh buatt cumee malass tu banyakk mu tauu :p hehe usaha tauu . caiyokkk!!

andddd.. sarah nak bagitau kann cutii nii mr paan niee buzy sagat tauu.. dgan kawan2 diaa.can i ask something? Bile agaknya awak tak buzy ehh? saya takot nak text awak nanti saya text sorang2 pulakk tuu yang saya diamm jee tuu.. alahaii.. sedihh ahh sob sobb eeh memoyo pulak kat sini kann.. takpelaa biarla sarah tocing sorg cemni.. heee

anddddd dahh nak balikkk dahh besokkkkkkkkk!!!!!! ahhh assigtment yang agak belambakk tuu tak abis siap lagi punn adoiiii!!.. takpeelaa malam nieee confirmm yeayyy!! byeee jumpee lagii tahun hadapan harap awak stalker blog saya stiapp harii assalmmualaikum.. muahhhh!