My heart beats while I’m leaning on your shoulders

SO haii?
Thursday, May 30, 2013 | 0 comments


                         Dream On | via Tumblr


so haii asslammualaikum , harini sarah nak cerite pasal holidayy!! we meet againnn!! so haii!! sarah harap cuti nie tak akan pernah pergii biarjee masaaa berhentiikan besttkn camtuu? sape setuju angkat perutt! goyang sikit* >< hee . so this day this week or thiss month im freeaking damn miss him! woohoo mr FH i really don't have idea why he don't reply my text did  i have do some fault? if i have im soo sorryyYYY!!!.I don't have idea apa perasaan diantara kite , niee mr FH ada ckp that he love me but when my friends keep asking you already couple or not with MR FH im just give excuse like "belom agi kawan 2 ^^" i say like that becouse MR FH tak mintak couple lgi but dia ada ckp dia sayang sarah nie yang pelikk nie. tuu yang sampai skrg sarah confusee pliss  cakap skarg sarah dah mule rasa pelikk * >< hmmmm so that all byee.enjoi here GTG