My heart beats while I’m leaning on your shoulders

my friends kembali ke rahmantullah.
Friday, December 28, 2012 | 0 comments

           
assalammualaikum semua, harini sarah nak cerita about kawan sekolah bernama  tajhakimi kembali ke rahmantullah 26 haribulan 12 harituu masa 5.36 Al-fatihah ya allah kau tempatkanlah dia dikalangan orang yang beriman kau jauhilah dia dari azab mu ya allah. sesungguh ajal maut jodoh ditangan allah yang maha besar. kite nie bilala pulak? huhuuhu ya allah kau panjangilah umur aku kau bimbingla aku kejalanmu.
huh macam tak sangka je dia sakit tibe2 je hmm ooang suspeck kencing tikus tapi ntahla.

Sekolahhhhhhhhh!!!!!!!
hehehe sekolah sekolah2 hmm for 2013 aku msok form 4 . so now aku tak tau lagi masuk kelass apa? apa heh? heeh tak taulaa aku redha jeeee belajar kat mana2 pon tak kesahla.aku nak hard form 4 and 5 nie heee .so baju sekolah dah beli kasut anddd jagn lupaaaa buku sekolahhh. oke  skrg sarah sedih sgt ingat arwah has some moment when he say "ehh tadi bukan kat atas ke skrg kat bawah kembarr laa" tayang gig dia tuu. ya allah :'( sekjap je arwah pegii taziah buat keluarga arwah. al-fatihah.