My heart beats while I’m leaning on your shoulders

Pergaduhan di kelas.!
Friday, July 13, 2012 | 0 comments

haiii!. asslammualaikum.!. hari nie aku jeoles gila bak hang!. hee.tadi kat kelass. berlaku pergaduhan antara raja mahadi dengan raja abdullah*bab sejarah form2*kih2.





*non edit form 2.last year!

pasal apa nak tau? pasal cikgu nik ambri suruh ubah kedudukan kelas.katenye macam tempat duduk orang jahiliah. Errr. a[akehaltuu sebab lelaki dan perempuan campur* Berlakunye conflik disitu yang si suraya nie membebel Cegini*aku tak kisah walauapa2pun aku dengan ummi* titik*. anoy.yang bazilah pulak dengan muke serius eee. aku taknak arr duduk depan takde anis. anis soraya dengan aku takboleh dipisahkan tau tak?then dalila pulak megamuk. woyyy!.diam boleh tak*mmg riuh sangat dah.then ucop cakap.dalila.orang perempuan tak elok jerit kuat2 .* puiii!then last dapat diselesaikan kbyeee. msalah2masalah. satu lagi aku mmg tak suka lelaki yang permainan kan perempuan hanya nak bagi awek dia cenburu. bahayee bro.