My heart beats while I’m leaning on your shoulders

Watch out!
Monday, March 12, 2012 | 2 comments

[Be]lieve in [You]rself.

Setiap yang Hidup pasti akan mati. tak tahu bila masa kita akan pergi. dalam masa inilah kita berpeluang megejar apa yang kita nak .! Semangat! dan usaha dalam melakukan sesuatu . Semnagta!. rajin adalah Tangga untuk kita berjaya maka malas ulak adalah Racun dalam hidup jangan biarkan orang lain hancurkn harapan kita. kalau tak da kawan seklai pun tak kisah. kawa boleh dicarilah sayang.. janji kita. dengan ALLAH.melakukan ibadat didunia. ini.! bagi aku aku nak bejaya aku ada peningkatan dalam subject sejarah alhamdulillah. sejarah aku dapat A . semua nya hasil apa yang aku buat.! untuk PMR pulak aku akan cube sedaya upaya. harap komee pun bagilah nasihattt sikit. tau. muahhhXOXO kbyee . asalamualaikum.