My heart beats while I’m leaning on your shoulders

Yay! Ohsemm dah tukar Dp "Sorry kecuh giler"
Wednesday, February 29, 2012 | 0 comments

Tumblr 


saya dah tukar dp nak tegok jap!


hii there . ! ohh assalamualaikum. hahha.! Thes week or this month ! Aku akan Cube mewakil sekolah dalam Netball and Handball    tak tahu terpilih ke tak. tahun lepas ada main ! okey skunk sarah nak try active nak penuhkan koko. huhu. giler tak penuh tak masuk asrama aku nanti. hua.hua :'( okey fine. lepas aku pmr. tak tahu lagilah sama ada stay or Getoff. hee ! apa pun Aku suka sekolah Jati ada buruk ada baikk. :)  A lot love story i find there .. Oklahh. GTG. for sleeep and study math circle. sapa boley ajarkan . Kan bagus kalau ada Cikgu peribadi lagi. orang yang kita sayang kan? errr =='  okbyee. buang masa I jeee.!