My heart beats while I’m leaning on your shoulders

Usm. my unversity masa hadapan. waa!
Saturday, February 11, 2012 | 0 comments

Pinnwand-Fotos
haii. lam tak update hee. mmglaa dah tukar design baru nak update. well. biasa aku pemals. a.k.a rajinlaa. jugak.ok. nak citer. niee. today. this. day. i was going to.a usm. you know. where. don't?OMG!. di pinang. the owsome place and the HOT place. mmglaa gila. duduk dalam kereta. lepastuuh jamm. kat tegahx2 pekan. perghh. air liurr je aku asyik teguk. then jumpa pulak petronas. then siggah. ayah aku belilah air mineral seriusly #BEST KORT DAPAT AIR MINERAL. macam tak minum setahun kort.okey. dah abiss. bab hauss. nak pergilah. pulak. nama. padang kota lama pinang. punya lah degar GPS. punya. sembang. lebam. asyik suruh.

After. 300meter. turn left and turn left.
Fedupp==' gila then akhirnya sampai ikut jalan sendirilah.butt!!. elok x2 dah sampai situ boleylah tegok laut kejap ke... tapiitakk. Ada acara. pulak kat situuu. sampai dah full. siap ada poliss. kiri kanan. aku punya stress. membebel sorangx2 kat kereta. tu

haha. donelahh. taklarat nak type.
Makanan yang aku makan hari ni terbaikk:
*Nasi ayam
*Bihun sup.