My heart beats while I’m leaning on your shoulders

novel - bab 1 .Starting a new life.
Thursday, February 23, 2012 | 0 comments

centerwelcome to paradise.


*novel yang tak berbayar*

haii everyone. sihatt. takk? jagan biarkan pergi jumpa doktor *senjak bile aku caring nie?
okey nak citer. when dia start datang kat idup aku aku mula menceri dimana cinta sebenarnya. acececyy poyo gilaa. drama ke apa. kan. ntahlah. . mula balik. ==' .Sedang sibuk mencari cinta .datang seorang yang bernama LELAKI" sering kali mmbuat aku terlihat padanya. sbb suka sagt buat lawak. satu hari tuuu aku asyikk tersemyummm jee. but okey fine aku biarkkan. but malam tuu aku still teringatkan dia. apa dah jadi gan kau niee. adoi.. pening jee. aku biarkkan . aku cube tepiss tak bolehh. besok nya dia tak datang atau lebih tepat aku tak jumpa langsung hati aku mula meracau macam-macam perassan. yang dihadiri. megapa!! megapa!! degn aku.


 aku mula takut Dup-dupdapdappdappdapp. Ada aku sedang jatuh cinta Degan Seorang Lelaki yang aku langsung tak rspect apa-apa . !!.malam tuu aku bukak Facebook then check profil dia. Degan hati yang terkejuttt. seperti mahu pengsan. tanpa aku sedari setitik air mata menuruni. di pipi. mulus ku.. sengan perasaam sebak. terpaksa kau tahan. !! aku keluar degan menikki motor dn keluar rumah pergi kerumah lelaki itu. degan perassan sebak datang semula. apa bila terbau Air Mawar. ubat kemenyan yang menusuk hidung . aku melihat mayat lelaki itu dari jauh.. sebak-sebak menahan air mata . jika difiki-fikirkkan.kalau aku nagiss. sedihh. sedih lagi Ibu bapa dia dan keluarga diaa. siapalahh. aku..  Tak kku sangka status terakhir di

facebooknya ialah "Sarah aku sayang kan kau dan aku cintakkan kau tapi aku tak boleh bersama kau".. !!


Aku menagisss- dan menagaiisss!! :(((((((((((