My heart beats while I’m leaning on your shoulders

Bola Harimau Muda Vs Indonesia,Peristiwa, Yang Berlaku, Di rumah~
Monday, November 21, 2011 | 0 comments

Obliviate


Haii, Bola, Tolog jadi yang Terbaikk, untuk pasukan malaysia, plisss,
                              ya allah, berikan yang terbaik untuk pasukan malaysia, pliss:)
okey aku nak cerita mase tegah, 1-1 kn? mlaysia ada goall then outside, kitaaa semua beriaa lahh jeritt tapii, outside pulokkk, hmm meyesal habiss, then abg aku pulakk, dah la tagan patah, masih dalm proses nak sembuh, ayah aku ter Pegang atau tertolak kort sebb happy sagt tegok bola, terus tagan abag aku Kejagan Poor at himm, *semua bola punya pasal lah ni  Hmmm~

Okey tuu jer, last 2 abg aku merajukk, *sekejap jee ,ayah aku ppujuk, nie malaysia nie bila nak menag nih, Haihhh!, tagan abg aku kejang sebb bolaa, cepatt lahhh Goalll~ penatt tegokk Grrr~


HUh!, gogo, harimau muda , patah kan sayap garudaa tu kasi bahammm  GAHUMMMM~



  • for blog review sarah akan habis kan time 23.11.11 niee, okey, masuk cepat jumm!!