My heart beats while I’m leaning on your shoulders

Negara kita dijajah bangsa lain, ISLAM BANGKIT!
Monday, October 17, 2011 | 0 comments


saya bukan nk belagak nk riak jerr, HAHAH *gelak jahat*

Okey, today sarah balik, im, back rindu tak, confirm rindu nak tau mana sarah dapat tajuk entry nie dari seorang penceramah yang bernama ustat hakimi nama dia nanti dia nk sambung master, kat mesir dasat lah dia, dia lah penceramah first time punya lah kecut berperut2 tau tak? tak tau, serammm perut abieessss, last cegini ayat dia, tak disangka rupa2 nya heppinig tak nk tunjuk Ego laa tuu, kan, apa boleh, buat untuk berjaya dalam hidup niee kita perlukan satu MATLAMAT hidup , SCRIPT PERLAZIMAN, contoh:

"DO MY BEST DO MY VERY BEST "

"BANGKIT ISLAM BANGKIT"

tak malu ke? skunk nie,, kita duduk kat tanah melayu, di negara malysia, kenapa kita dijajah oleh bangsa lain, korang tak persan ke skunk nie,. pernigaan, dikuasai oleh cina, sorok gula cina, sorok beras cna pasaipa, ? sebb depa tak nk orang islam meraya kan hari raya aidilfitri.
takkan tak sedar. cuba nada bayang kan rakyat dekat plestina,
 meninggal sebb
 dirogol, dibelah dua badanya, dipotong tangan dan kakainya, dipijak kepala sampai pecah macam belon, KORANG TAK RASA KE ITUU!,

islam, cuba korang renung kan kita duduk di negara yang agak aman, tenag, Rakyat pelestina, tuu berjuang untuk mempertahan kan negara mereka, lain pulak negara kira kita kita tak berjuang punn dalam peperangan tapi kita cuba berjuang dalam penbelajaran.!


BANGKIT ISLAM BANGKIT!