My heart beats while I’m leaning on your shoulders

Mencari cinta yang Jujur Yang tak penah ada,?
Friday, October 28, 2011 | 0 comments

Fotoblog jebne w Photoblog.pl

salam, hari nii, waktu dah malam so hari ni patut aku tidojer, btw aku tgh buhsan kan,
nk buad apa pon tak tau jadi aku buad keputusan update blog yang bayak kali
dah update hari ni,aku sedg cari satu cinta, yang masih aku cari senjak kecil lagi, aku menjumpai seorang lelaki, yang sugguh baik pada aku, main sama, belajar sama,
TAPI, itu dulu, skunk, nie, dia dah meniggal sebb kemlagan akupn tk tau,

camner kemalagan yang aku tau melalui kawan dia, First aku terkejt jugak, tapi aku redha kan permergian dia, skunk, aku mencari sesuatu yang baru, kalau aku cakap aku single dan
tak pernah Couple, SAPE PERCAYA? kawan aku yang boleh dikata kan pandai
mengambil hati laki, bayak kali tuka; couple tak paham aku, ntah okey, setakat sini jer

besok sambong pepehal,contct FACEBOK my Ok? byeee