My heart beats while I’m leaning on your shoulders

Raya Yg menyedihkan :(
Friday, September 9, 2011 | 0 comments

dainty little dreamer❤




firts raya LALALA<!
apa nk jjadi lah, baru jer nak sampai kampong , ada gadoh besar eeeeeeee,

aku degar perkataan tu , rasa nk nagis jer, walaupun bukan pergadohan antara aku gan ayah ,
aku sebagai adek beradek terpaksa mengharugi jugak, 
citer dei camni, nmtah pasaipa , lah kan.maybe satan dah keluar camtu lah, mencelah tak tentu pasai, huru hara kan, 
so antara kakak aku gan ayahaku lah pergadohan bear yer, yg lain2 tu aku tak ley citer lah, pas tuu, aku degan tenag yer tenagkan diri, *saba2 don't worry tak da ape yg berlaku,
sekali.iiiiiiiiiiiiiiiiii
penagan mak aku pulak, keluar, dah la angin ayah aku+kakak aku,=Mak aku,
oooo, apa lagi aku gan adeq aku semua degan tangan yg laju cuba menahan keadaan, Tension jugak lak,

Semua u pasai bongol depan Kompong aku lak Bodeo,

Bongol A.K.A. BahloL!
apa pon lepas kejadian itu LALALL~
ACAra Mintak maaf pun keluar maner tak yer dah lah gadoh Time ari Raya, so
ending yg Mengembirakan. lah :))
aku just sm,ile and smile ,

Nota kaki : Nk tergelak pun ada la, dah terbiasa gan angin kussh2 my family :)