My heart beats while I’m leaning on your shoulders

Jamuan Class raya time :)
Thursday, September 15, 2011 | 0 comments

I wish I had an ocean

Have fun gila babling! lah, kau tak tau, sebb kau tak sekolah degan saya *jk
AHAH!, apa2 pon tadi jamuan class, memang memuaskan lah, nk taw apa yag ada ? macm nk cakap gak ke?
boley jer,

  • CHakeo teaw 
  • popia GorEng
  • kek batik
  • dadih
  • air orange 
  • roti jala
  • kuih muih
  • sandwich 
  • DAn lain kah2,
terliur kah?
btw, list kat atas tu top 10 Punya taw, I bawa Popia licin taw ,
kawan aku lak bawak kek batik licin gak, mmg lah sedap tuu, walaupun aku tak rase lagi :'((
tapi tak pe, is okey, lepas abis semua kemas2, 
ala bucuk atototo, pulak kes sedih dah mai, dila nagis , pulak, adeh,
merah mata ya, alok2 dah heppinig tadi, haiya,!
and then semua dah mabuk sebab kenyang sagat kan, Kawan Aku nie lak Anis  lah, 
dasat kort, dei nie mmg mabuk tahap, DAsat!

Okey jenis purata duit bagi Anis:
  • 1sen:1 hinggit
  • 1 hinggit:1000
  • 10 hinggit:10 000
  • 50hinggit :50 0000
P/s: Kalo boleh, daun pun dei kere sekali tak silap aku berjuta daha duit dei,!
haiyah!

mmg lah, Yg zulfa nie lak, dah dapat gula2 bukan nk bagi aku , adakah patut, deio tolak aku sampai jatuh aku apalagi marah arr dei, Gila begag btw, nasib! kau mood aku baik taw! eee!
uhh dah panjag ke entry bie, dah kan ? dah la byee

assamualaikum :)

Jika kau hidup 100 Tahun Aku hanya ingin hidup 99 Tahun Kerana aku Tak rela hidup Tanpa Kau