My heart beats while I’m leaning on your shoulders

adeq, mana adeq,. MANa?
Monday, September 26, 2011 | 0 comments

. lisa's blog. ♥



Intannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!
itulah, paggilan yang aku paggil semasa tegah mencari adeq ,aku, aku tak kiralah, kat maner aku, aku pakai jerit jer kisah pa, kuat lweyh,!
adeq aku maner? tegah cari2 jerit sana jerit , sini, lai sana lari sini fuhhh2,

mood: gelisah =='
Degan kuasa ALLAh aku berdoa didalam hati: ya ALLAH lindungilah adeq aku walaudimana dei berada :(

then, tak jumpe lagi , aku dah pikir bukan, adeq aku kalao kena culik amampos aku, hati aku dah rasa tak sedap .nk sedap bubuh sedikit garam bercampur degan perencah nur pasti sedap
(saya dah mula merepek )

kemudian agenda itu : bertukar menjadi lagi tidak keruan , mmg dah kecut perut ni,
nanti bapak aku soal macmner aku jugak yg dipersalahkan. hmm ,kwmudian aku Update la status kat FACEBOOK Cegini,

    Sarah Sayo Cika

Umi Intan adek aku: jagan merayap dah, fuhh! penat aku cari kau tau tak upe2 yer kat depan rumah jer grr-.-'
 ·  · 50 minutes ago near Kuala Lumpur

itulah bertape gelabahyer aku korang tak tao.
then lama2 sikit !

 then last jumpa jugak kat depan rumah aku, ruma yer, dei masok dalam rumah tuu mmg
lah tak nampak



then aku tanya dei: adeq degar tak akk paggil tadii Intannnnnnn?

nk tao dei jawb ape?



Intan: degar lah, kuat punyer, takkan tak degar kort .



haihh!, kalau dah degar bukan nk Muncul kan diritu tak reti22 jugak ke>? --'

k la done the entris today bye,!


Btw, nk tao tak sabtu gan ahad sarah pergi maner, kemp la, terseksa kort, hmmm sedih nanti sarah update entries pasai kepm tau2, bye!