My heart beats while I’m leaning on your shoulders

Bila, dei dah pandag belakng siap2 laax2
Monday, August 8, 2011 | 0 comments

outra vez talvez

hye, yu ang all,
haha, ari nie sarah nk citer pasai?....
periksa, yes periksa suda, habis, enjoii!, tak larat aku tangung bebana,
otak aku nie, dah berat semiggu, ahkirye, ringan balik, selepas minum panadol, haiya~
btw, aku nk citer pasai aku gah periksa, buhsan tahap2 gila~~,
 ahha, dah buhsan2 tuh aku ape lagi,
'ONE SONG "
laa~, kamu gilaa dok melagut situ, tapi tak pe, aku nayayi, lepastuh aku diam la,
then ader

org cakap.
'asal seyap lak'?
aku balas:
'nape sedap ker?'
orang cakap :
'tak berapa nk sedap sagat la,'
aku cakap:
hmm yelaa~

alaa~, nampak beno sedap yer kan2, hahah tak payah nk malu ayam pulak hihi jk*
pastuh, kalo nk tiruu cakap jer la, nie jeling2 kertas aku,
seminit jer, macm la boley tiru
*buad penat tegkuk jer toleh belakag hihi
but IT OKEY,
thex for view my blog ok? that all bye2
assalammualaikum.