My heart beats while I’m leaning on your shoulders

sikap MARAH ! AKU!
Thursday, July 21, 2011 | 0 comments

Tumblr_logt3ss94o1qadg5wo1_500_large

hye2,hye, :FDD

ari ni nk citer ttg sikap aku bila aku marah nk taw.
?

haye kluarga aku jer taw, gehh2,

but aku nk citer kat korunk boley?

aku nih kalo marah GILA! babeng, mmg dah tak perasan ape, dah

ader sekali tuh aku mARAh gila2 sampai,

 AKU TUMBUK PINTU

 or ape yg ada kat depan aku,

pasti aku tumbuk,

apa boley buat tangan dah gatai sagt ,

time, first tumbuk, mmg tak rase ape la, bak kata along,
BIASA BRO!

pas 2 minit, 3minit, mmg sakit gila arkk, !!

ape pon bahaye kalo sape2 yg buad aku marah comfirm aku tumbuk korunk kang ,


JAGAN MAIN2 


rezeki,jagan ditolak, maut jagan di cari yer!


ok la takat di sini sudah byee2 MHUAHAHAH