My heart beats while I’m leaning on your shoulders

Beba Opening Give Away Contest!!
Thursday, June 23, 2011 | 2 comments

 Terms and Condition :

1. Terbuka kepada manusia yang dah ada Blog dan Telah menjadi Follower Saya

2. Wajib* Follow  dua Blog saya di:


http://mawarmerah2188.blogspot.com/
http://imjustalittlewomencrazy.blogspot.com/

3. Buatkan satu entri yang Gempak! tentang giveaway ni bertajuk "Beba Opening Give Away Contest!!" pada Blog korang(Hanya perlu buat ayat sahaja,tak kisahlah nak buat ayat macam mana, berbunga-bunga ker,berdaun-daun ker, yang penting Gempak!)



4. Link kan entri anda ke entri saya di ruangan comment "Beba Opening Give Away Contest!!" Post di bawah.



5. Tag seorang kwn korg utk tujuan Promosi. Make sure kwn yg di tag tu tau sbb apa dia di tag ya.

6. Sekiranya anda tidak mematuhi SYARAT2 yang telah ditetapkan, penyertaan anda serta-merta akan disingkirkan.









Cara Pemilihan Pemenang
Bagi penyertaan yang lengkap, Pemenang akan dipilih berdasarkan entri yang gempak dan cabutan bertuah!


Tarikh tutup: 23 Julai 2011 (Sabtu) tepat jam 11.60 PM



Hadiah :RM50.00 CASH  X 1 Pemenang!!!


hyee,my entry for this contest:


hee~!~ hii akkk kalo akk tegah bace,
 saya puyer entry nihh jgn la terbeliak mate tuhh,
sbb blog saya lawa kan? kan?
wakak


btw akk puyer blog HOTSTUFF
la smart doe!
macmner akk ley terpikir buad contest nihh


akk nihh mmg good2 la,,
hadiah dah la RM 50.00 HInggit CASH puya 


sape x nk masok ce cite2


hee~
p/s:orang tanjug rambutan tuh yg gila2 tuhh pon confirm nk msok puye la ,
hee~


jgn marah senyum amalan yg muliaa wkaka


*:))) senyum sikit


hee akk sara harap sara meng la,
akk nk taw x sara tiap hari 
-mkan tak kenyag,
-tido tak lena
-mandi jer kering 




hee~ itu la ayat jiwang sara ~ ,
k baiii HARAP SARAh mng 
assalammualikum


All here wish SARA WIN THE CONTEST!


saya tag kepada  dania baik puya